Så når du ut i bruset och får ut ditt budskap – Intervju med Företagarnas VD Günther Mårder i Almedalen

Intervju med Företagarnas VD Günther Mårder

Vill du också veta hur du får ut ditt budskap i bruset? Lyssna till hur Günther Mårder förbereder sig inför alla sina anföranden i Almedalen och vad som är viktigast för företagare att tänka på för att nå ut och få sin publik att minnas det man sagt. Dessa värdefulla tips funkar fint för årets alla större evenemang!

Günther Mårder blev utnämnd till årets digitala kommunikatör i Almedalen 2015 OCH 2016!
I år satsar Günther Mårder och Företagarna lika högt.

Några smakprov ur intervjun:

0.20 Vilka är Företagarna?

1.08 Hur förbereder man sig inför många olika anföranden?

1.40 Vad är viktigast att tänka på för att få ut ett budskap?

2.38 Så skapar du intresse!

3.09 Hur vet du vad du ska säga?

4.11 Hur ska Företagarna nå ut i sociala medier under veckan?

4.20 Tips till andra företagare.

5.43 Då vet man att man lyckats!

 

Hur går du tillväga för att nå ut med ditt budskap i bruset när det är många som slåss om uppmärksamheten?  Kommentera och dela med dig av dina erfarenheter och tips!

Om du vill läsa mer om Almedalen, så har jag skrivit ett inlägg om vad som är bra för dig att tänka på för att få en riktig kanonvecka här!

Dela gärna inlägget vidare!

Allt gott,
Lina

Dela inlägget!
Sharing is caring!

2 Comments on “Så når du ut i bruset och får ut ditt budskap – Intervju med Företagarnas VD Günther Mårder i Almedalen”

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *